Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080451308   Treball per Intel.ligències Múltiples
2017-2018   Assessorament. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   14/9/2017 - 2/11/2017 (21 hores) de 17:00h a 19:30h
   C La Mercè
   c. Mur, 36, 38 i 40 (Martorell) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Inscripció   12/09/2017 - 14/09/2017 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Donar a conèixer la Teoria de les Intel.ligències Múltiples al professorat d'infantil i primària del centre i proporcionar eines metodològiques per la seva aplicació.
  
Objectius   - Donar a conèixer la Teoria de les Intel.ligències Múltiples al professorat d'infantil i primària del centre i proporcionar eines metodològiques per la seva aplicació.
- Dissenyar projectes d'intel.ligències múltiples adaptats a cada un dels nivells educatius, i seguint un enfoc competencial.
  
Continguts   Introducció a les intel.ligències múltiples (3hores):
- La naturalesa de la intel.ligència: herència i entorn.
- Del QI a les intel.ligències múltiples.
- Anàlisi de perfils intel.lectuals.
Les intel.ligències múltiples a l'aula. (9 hores):
- Les intel.ligències del mestre i les intel.ligències de l'alumne: interacció i implicacions per l'ensenyament i l'aprenentatge.
- Veure les intel.ligències múltiples en els nostres alumnes: una visió d'escola basada en les fortaleses.
- Com incorporar les intel.ligències múltiples en les nostres pràctiques pedagògiques:
- Ensenyar-les als alumnes.
- Treballar-les a l'aula.
- Programacions competencials a partir de les intel.ligències.
- Escoles pioneres: vídeos d'experiències aplicades.
- Els menús d'intel.ligències: exemples d'activitats.
- Avaluar les intel.ligències i les competències.
Disseny de projectes i activitats competencials a partir de les intel.ligències múltiples. (3 hores):
- Creació d'equips de treball i generació d'idees de projectes.
- Filtratge i elecció de projectes.
- Disseny d'activitats i materials.
- Planificació dels projectes.
  
Formador/a   Meritxell Cano Autet
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent